PRZYPOMINACZ

Mały PRZYPOMINACZ

Zadania domowe, które powinny znaleźć się w zeszycie.

II SEMESTR

 

ZADANIE DOMOWE 5
W zeszycie napiszcie: 
1. Co to jest formuła.
2. Od czego zaczynamy obliczenia w komórce?

ZADANIE DOMOWE 4

W zeszycie napiszcie odpowiedź na zagadkę ze strony 91 - OBOWIĄZKOWO!!!  

ZADANIE DOMOWE 3

pod, opu, wróć - w zeszycie napiszcie co one oznaczają. 

ZADANIE DOMOWE 2

W zeszycie napiszcie odpowiedź na pytanie: Co to jest procedura pierwotna?

 ZADANIE DOMOWE 1
Do zeszytu przepiszcie zagadkę - str. 73. 
Odpowiedź obowiązkowa. 

 

I SEMESTR

3 października 2014

Dla chętnych zadanie 2 (edytor tekstu, tabulator, linijka, formatowanie, wcięcie akapitowe) do wykonania w zeszycie - oczywiście poprawnie wykonane zadanie będzie nagrodzone oceną.  

ZADANIE DOMOWE 1

11 października 2014

Napiszcie w zeszycie do czego służy prawy Alt.

ZADANIE DOMOWE 2

22 października 2014

Do zeszytu przepiszcie zagadkę ze strony 22 i oczywiście napiszcie odpowiedź.  

ZADANIE DOMOWE 3

2 listopada 2014

Przygotujcie sobie opis samego siebie (w zeszycie).  

ZADANIE DOMOWE 4

14 listopada 2014

Do zeszytu przepiszcie zagadkę (pytanie) ze strony 40 - odpowiedź obowiązkowa. 


Sposób sprawdzania wiadomości i umiejętności uczniów

Formy aktywności
Jak często występuje
Uwagi
ćwiczenia wykonywane w trakcie lekcji
na każdej lekcji
sprawdzane są wyniki pracy
praca na lekcji
na każdej lekcji
sprawdzany jest sposób pracy, aktywność, przestrzeganie zasad bezpiecznej pracy
odpowiedzi ustne, udział w dyskusjach
czasami


kartkówki, sprawdziany
rzadko

prace domowe
czasami

referaty, opracowania
głównie w ramach realizacji projektów (ciągów lekcji)

przygotowanie do lekcji
wtedy, gdy potrzebne
zwracamy uwagę na pomysły i przygotowane materiały do pracy na lekcji
udział w konkursach
nieobowiązkowo
wpływa na podwyższenie oceny

Opis wymagań, które uczeń powinien spełnić, aby uzyskać ocenę:
CELUJĄCĄ
Uczeń samodzielnie wykonuje na komputerze wszystkie zadania przewidziane w ramach lekcji i zadania dodatkowe. Jego wiadomości i umiejętności wykraczają poza te, które są zawarte w programie zajęć komputerowych.
Jest aktywny na lekcjach i pomaga innym. Bezbłędnie wykonuje ćwiczenia na lekcji, trzeba mu zadawać dodatkowe, trudniejsze zadania. Bierze udział w konkursach informatycznych, przechodząc w nich poza etap wstępny. Wykonuje dodatkowe prace informatyczne, takie jak przygotowanie pomocniczych materiałów na komputerze, pomoc innym nauczycielom w wykorzystaniu komputera na ich lekcjach.
BARDZO DOBRĄ
Uczeń samodzielnie wykonuje na komputerze wszystkie zadania przewidziane w ramach lekcji. Opanował wiadomości i umiejętności zawarte w programie zajęć komputerowych.
Na lekcjach jest aktywny, pracuje systematycznie i potrafi pomagać innym w pracy. Zawsze zdąży wykonać ćwiczenia na lekcji i robi to bezbłędnie.
DOBRĄ
Uczeń samodzielnie wykonuje na komputerze nie tylko proste zadania. Opanował większość wiadomości i umiejętności, zawartych w programie zajęć komputerowych. Na lekcjach pracuje systematycznie i wykazuje postępy. Prawie zawsze zdąży wykonać ćwiczenia na lekcji i robi to niemal bezbłędnie.
Uczeń osiągnął podstawowe umiejętności wymienione w podstawie programowej, czyli:
· Bezpieczne posługiwanie się komputerem i jego oprogramowaniem; świadomość zagrożeń i ograniczeń związanych z korzystaniem z komputera i Internetu.
· Komunikowanie się za pomocą komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych.
· Wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł; opracowywanie za pomocą komputera rysunków, motywów, tekstów, animacji, prezentacji multimedialnych i danych liczbowych.
· Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji z wykorzystaniem komputera.
· Wykorzystywanie komputera do poszerzania wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin, a także do rozwijania zainteresowań.
DOSTATECZNĄ
Uczeń potrafi wykonać na komputerze proste zadania, czasem z niewielką pomocą. Opanował wiadomości i umiejętności na poziomie nieprzekraczającym wymagań zawartych w podstawie programowej zajęć komputerowych. Na lekcjach stara się pracować systematycznie, wykazuje postępy. Zazwyczaj zdąży wykonać ćwiczenia na lekcji.
DOPUSZCZAJĄCĄ
Uczeń czasami potrafi wykonać na komputerze proste zadania, opanował część umiejętności zawartych w podstawie programowej. Na lekcjach pracuje niesystematycznie, jego postępy są zmienne, nie udaje mu się ukończyć wykonania niektórych ćwiczeń na lekcji. Braki w wiadomościach i umiejętnościach nie przekreślają możliwości uzyskania przez ucznia podstawowej wiedzy i umiejętności informatycznych w toku dalszej nauki.
NIEDOSTATECZNĄ
Uczeń nie potrafi wykonać na komputerze prostych zadań. Nie opanował podstawowych umiejętności zawartych w podstawie programowej. Nie wykazuje postępów w trakcie pracy na lekcji, nie pracuje na lekcji lub nie udaje mu się ukończyć wykonania ćwiczeń na lekcji. Nie ma wiadomości i umiejętności niezbędnych do kontynuowania nauki na wyższym poziomie.
Uczeń może poprawić ocenę.
Wykonując powtórnie najgorzej ocenione zadania w trakcie dodatkowych zajęć poza lekcją lub w domu, jeśli jest taka możliwość.
Uczeń może być nieprzygotowany do lekcji dwa razy w semestrze. Swoje nieprzygotowanie powinien zgłosić nauczycielowi przed lekcją. To nie zwalnia go jednak z udziału w lekcji.
Przy dłuższej nieobecności uczeń powinien nadrobić istotne ćwiczenia i zadania wykonywane na opuszczonych lekcjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz